woensdag 25 juli 2012

Hallo wereld!

Het is zaterdag,
een speciale dag,
Want wij gaan
met zijn drietjes
naar de film.
Een leuke film
waarvan ik geniet.

Het is zondag,
een speciale dag,
want wij gaan
met zijn drietjes
naar het strand.
Niet even, zoals normaal,
maar van 11 tot 16 uur
en ik geniet.

Het is maandag,
een speciale dag,
want het is mooi weer
en vakantie.
Met zijn tweetjes
gaan zoon en ik
naar het schelpenstrandje
aan het IJsselmeer.
Daar ben ik
4 jaar niet geweest.
En ik geniet.

Het is dinsdag
en ik heb een dip.
Ik heb hoofdpijn
en ben chagrijnig
Ik ben ook boos
op mezelf.

Zoveel doen
in drie dagen tijd,
mens doe toch normaal!

Maar ik zeg tegen mezelf
dat ik mijn mond moet houden
en tot mijn stomme verbazing,
luister ik daar naar.

Het is woensdag,
een speciale dag
want ik zit op de fiets
al om half 10 in de ochtend
en ga naar een winkel.
En ik geniet.

Hallo wereld,
daar ben ik weer!
Nog niet helemaal,
maar wel al een beetje.

Hallo wereld, 
wen er maar aan,
dat ik er weer ben,
dan ga ik dat ook doen.